Skip to Main Content

Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

Εδώ θα βρείτε πληθώρα πληροφοριών που συνήθως αναζητούν οι Ομάδες Κτηνιατρικής Υγείας για ότι σχετίζεται με τις τροφές Hill’s. Τα πάντα, από πληροφορίες για την εταιρία και τα προϊόντα της μέχρι συμβουλές για την αγορά της κατάλληλης τροφής και την αποθήκευση της. Δείτε την παρακάτω λίστα με τις συνηθέστερες ερωτήσεις και αν ακόμη διατηρείτε κάποια απορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Δημοφιλείς Ερωτήσεις

Ποια τροφή πρέπει να δώσω στον ασθενή μου και σε ποια δοσολογία;

Όλες οι τροφές Science Plan, Prescription Diet και Vet Essentials έχουν οδηγό σίτισης στο πίσω μέρος της συσκευασίας, ώστε να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τη σωστή ποσότητα που χρειάζεται να χορηγήσετε στον ασθενή σας. Ωστόσο, ο οδηγός σίτισης αποτελεί το σημείο εκκίνησης. Είναι κρίσιμο για την υγεία του ασθενούς σας να παρακολουθείτε τακτικά τη φυσική του κατάσταση και να προσαρμόζετε την ποσότητα της τροφής ανάλογα με τις ανάγκες του.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στις τροφές για κατοικίδια Prescription Diet, Science Plan και Vet Essentials;

Οι τροφές Prescription Diet έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν στη διαχείριση συγκεκριμένων παθήσεων που μπορεί να εμφανίσουν τα κατοικίδια. Οι τροφές Science Plan έχουν δημιουργηθεί για να καλύψουν τις ανάγκες υγιών κατοικίδιων στα διαφορετικά στάδια της ζωής τους. Ενώ, oι Vet Essentials είναι τροφές με πολλαπλά οφέλη, που διαθέτουν προηγμένη σύνθεση για να καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των υγιών κατοικίδιων, και διατίθενται αποκλειστικά μέσω κτηνιάτρων.

Οι τροφές Prescription Diet διατίθενται από κτηνιάτρους και εξειδικευμένα σημεία πώλησης που διαθέτουν κτηνιατρική υποστήριξη. Οι τροφές Science Plan διατίθενται μέσω κτηνιάτρων, pet shops και καταστημάτων καλλωπισμού κατοικίδιων. Οι τροφές Vet Essentials διατίθενται αποκλειστικά και μόνο μέσω κλινικών και κτηνιατρείων. Οι τροφές Science Plan και Vet Essentials δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τροφές Prescription Diet.

Δείτε όλες τις σειρές τροφών της Hill’s εδώ.

Πως μπορώ να προμηθευτώ τροφές Hill’s για την κλινική ή το κτηνιατρείο μου για πώληση;

Οι τροφές Prescription Diet, Science Plan και Vet Essentials είναι διαθέσιμες στην Κύπρο.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον εκπρόσωπο πωλήσεων της Hill's στο 211 555 3300 από 8.00 - 16.30 

Πως μπορώ να μάθω περισσότερα για τα προϊόντα Hill’s; Πόσες θερμίδες περιέχουν οι τροφές Hill’s;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τροφές Prescription Diet, Science Plan και Vet Essentials επισκεφθείτε τη σελίδα Προϊόντα. Οι θερμίδες ποικίλουν από προϊόν σε προϊόν, καθώς η κάθε τροφή είναι σχεδιασμένη για συγκεκριμένο τρόπο και στάδιο ζωής. Αναλυτικές πληροφορίες για το θερμιδικό περιεχόμενο και η θρεπτική αξία τους θα βρείτε στην εκάστοτε σελίδα προϊόντος στον σχετικό πίνακα.

Ποια είναι η διάρκεια ζωής των προϊόντων Prescription Diet, Science Plan και Vet Essentials; Πως πρέπει να αποθηκεύω την τροφή;

Η διάρκεια της ζωής ποικίλλει ανάλογα με το είδος της τροφής, αν είναι υγρή ή ξηρή. Η ημερομηνία λήξης αναγράφεται στο κάτω μέρος της κονσέρβας για τις υγρές τροφές. Στις ξηρές τροφές η ημερομηνία λήξης στις μικρές συσκευασίες αναγράφεται στο αριστερό πλάι κοντά στον τετραψήφιο αριθμό SKU προς το κάτω μέρος. Στις μεσαίες και μεγάλες συσκευασίες η ημερομηνία λήξης βρίσκεται στο επάνω μέρος της μπροστινής πλευράς. Οι παρακάτω πληροφορίες περιγράφουν λεπτομερώς τη διάρκεια ζωής και το σωστό τρόπο αποθήκευσης των υγρών και ξηρών τροφών.

Αποθήκευση υγρής τροφής Hill’s

Δε συνιστάται να καταψύχονται οι υγρές τροφές. Αν καταψύξετε την υγρή τροφή, αλλάζει δραματικά η υφή του προϊόντος και ενδέχεται να αλλοιώσει τη γευστικότητα της.

Αν το κατοικίδιο έχει αφήσει στο μπολ του υγρή ή νοτισμένη τροφή για περισσότερες από 4 ώρες σε θερμοκρασία περιβάλλοντος άνω των 10°C, τότε πρέπει να την αφαιρείτε.

Συνιστάται η αποθήκευση των υγρών τροφών να γίνεται σε μέρος με θερμοκρασία 10-38°C. Δε συνιστάται η αποθήκευσή σε μη ελεγχόμενα μέρη, όπως το γκαράζ ή οι εξωτερικοί χώροι.

Μετά το άνοιγμα, οι υγρές τροφές συνιστάται να φυλάσσονται σκεπασμένες στο ψυγείο στους 4 με 8°C. Μετά το άνοιγμα τους πρέπει να καταναλωθούν μέσα σε διάστημα 5-7 ημέρων. Στις υγρές τροφές με υψηλή περιεκτικότητα ρυζιού, συχνά εντός ολίγων ημερών διαχωρίζεται το νερό από την υπόλοιπη τροφή (το νερό θα συσσωρευτεί στον πάτο ή στα πλαϊνά τη κονσέρβας). Ο διαχωρισμός αυτός του νερού λέγεται συναίρεση και δεν αλλάζει την θρεπτική αξία της τροφής, αλλά επηρεάζει την υφή και ενδεχομένως τη γευστικότητα της. Δεδομένου ότι η κατάψυξη της υγρής τροφής αλλάζει δραματικά η υφή της και αλλοιώνει τη γευστικότητα της, δεν συνιστάται ούτε πριν ούτε μετά το άνοιγμα των προϊόντων.


Αποθήκευση ξηρής τροφής Hill's

Δεν συνιστάται να καταψύχεται η ξηρή τροφή, καθώς υπάρχει η πιθανότητα να δημιουργηθεί υγρασία που ευνοεί την ανάπτυξη της μούχλας.

Αποθηκεύστε τη ξηρή τροφή σε δροσερό και ξηρό μέρος. Το ιδανικό είναι οι συσκευασίες να μην ακουμπούν στο πάτωμα, ώστε να μειωθεί το ενδεχόμενο μόλυνσης τους. Επίσης, η τροφή θα διατηρήσει την άριστη γεύση της, αν παραμείνει στην original συσκευασία της. Δε συνιστάται η αποθήκευση τροφής σε μη ελεγχόμενα μέρη, όπως το γκαράζ ή οι εξωτερικοί χώροι.

Αγορά τροφών Hill’s

Γιατί οι τροφές Prescription Diet & Vet Essentials πωλούνται αποκλειστικά σε κτηνιάτρους;

Οι τροφές Prescription Diet είναι ειδικά σχεδιασμένες για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων παθήσεων που μπορεί να εμφανίσουν τα κατοικίδια. Η Hill’s πάντοτε συνιστά στους κηδεμόνες να ακολουθούν τις συστάσεις του κτηνιάτρου τους για την φροντίδα και τη διατροφή του κατοικίδιου τους. Οι τροφές Vet Essentials σας δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρετε στους ασθενείς σας μια αποκλειστική διατροφή με πολλαπλά οφέλη χάρη στην προηγμένη σύνθεση της, την οποια οι καταναλωτές μπορούν να την προμηθευτούν αποκλειστικά από την κλινική ή το κτηνιατρείο σας.

Οι τροφές Hill’s έχουν εγγύηση;

Προσφέρουμε 100% Εγγύηση Ικανοποίησης για την ποιότητα, τη σύνθεση και τη γεύση. Στην Hill’s στηρίζουμε τα προϊόντα μας και τις διαδικασίες ελέγχου μας μέσω των επισήμων καναλιών πώλησης. Εάν για οποιοδήποτε λόγο κάποιος κηδεμόνας κατοικίδιου δεν είναι ικανοποιημένος με προϊόν Hill’s που αγόρασε από επίσημο σημείο πώλησης, μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με το κατάστημα λιανικής ή την κτηνιατρική κλινική από όπου το προμηθεύτηκε και να ζητήσει είτε την αντικατάσταση του είτε τα χρήματα του πίσω. Η Εγγύηση ισχύει μόνο για τον τελικό καταναλωτή. Μάθετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Σχετικά με την εταιρία μας

Δεσμεύεται η Hill's για την ορθή μεταχείριση των ζώων;

Στο Hill's, δεσμευόμαστε για την ορθή μεταχείριση και την ευημερία κάθε ζώου, από αυτά που φροντίζουμε εμείς έως τους ασθενείς σας. Μάθετε περισσότερα για την Μεταχείρηση των Ζώων εδώ.

Μπορείτε να βρείτε ευκαιρίες εργασίας για την Hill's στο site;

Παρακαλούμε επισκεφθείτε το Ευκαιρίες εργασίες και ενημερωθείτε για τις διαθέσιμες ανοιχτές θέσεις στην Hill's.

Ποιά είναι η αποστολή της Hill's;

Η αποστολή μας είναι να βοηθάμε να εμπλουτίζονται και να επεκτείνονται οι ιδιαίτερες σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και των κατοικίδιων τους. Η Hill's το επιτυγχάνει αυτό, παρέχοντας προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας και τεχνογνωσία στους κηδεμόνες κατοικίδιων, στους κτηνιάτρους και το κτηνιατρικό προσωπικό, καθώς και σε άλλους σχετικούς με τον κλάδο επαγγελματίες παγκοσμίως.

Ποιά είναι η ιστορία της Hill's;

Η ιστορία της Hill’s Pet Nutrition ξεκίνησε το 1932, όπου ένας νεαρός τυφλός άνδρας ονόματι Morris Frank ταξίδευε στην Αμερική μαζί με τον σκύλο του, την Buddy. Η Buddy έπασχε από νεφρική νόσο και ο κ.Frank ζήτησε από τον Dr. Mark Morris Sr. να τον βοηθήσει. Ο Dr. Morris πιστεύοντας ότι η κατάλληλη διατροφή θα δώσει λύση στο πρόβλημα της Buddy, δημιούργησε μια νέα τροφή για κατοικίδια στην κουζίνα του σπιτιού του μαζί με τη γυναίκα του, Louise Morris. Η καινοτόμα πατέντα τους αποτέλεσε το εφαλτήριο για τη δημιουργία της κλινικής διατροφής για κατοικίδια ζώα. Μάθετε περισσότερα για την ιστορία της Hill’s Pet Nutrition εδώ.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με τον εκπρόσωπο πωλήσεων μου;

Για ερωτήσεις σχετικές με τις παραγγελίες του κτηνιατρείου ή της κλινικής σας παρακαλώ επινοινωνήστε με τον εκπρόσωπο πωλήσεων μας που σας επισκέπτεται ή καλέστε στο 211 555 3300.

Σχετικά με το HillsVet.com.cy

Πως μπορώ να ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης μου (password);

Για να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασης σας, παρακαλούμε μεταβείτε στη σελίδα "Σύνδεση" και επιλέξτε "Ξέχασα τον κωδικό μου"

Γιατί η Hill's στο site της χρησιμοποιεί cookies;

Στην Hill’s κάνουμε περιορισμένη χρήση cookies στο site της, ώστε να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους επισκέπτες της ιστοσελίδας . Ο κύριος σκοπός των cookies είναι να “ταυτοποιήσουν” τον υπολογιστή του χρήση έτσι ώστε μπορούμε να προετοιμάσουμε την προσαρμοσμένη σελίδα. Οι πληροφορίες που παρέχονται δίνονται με σκοπό να γνωρίζουμε πού βρίσκονται τα ενδιαφέροντά σας, έτσι ώστε να μπορούμε να διατηρήσουμε το περιεχόμενο του site σχετικό, ενδιαφέρον και φρέσκο. Η Hill’s δε δίνει πότε τις πληροφορίες αυτές δημόσια. Χρησιμοποιούνται αυστηρά και μόνο για την δημιουργία περιεχομένου στο συγκεκριμένο site και παραμένουν ανώνυμες.

www.hillsvet.com.cy/cookie-policy

Διάβασα όλες τις Συχνές Ερωτήσεις, αλλά ακόμη διαθέτω ένα ερώτημα για την Hill's. Πως μπορώ να επικοινωνήσω με κάποιον εκπρόσωπο της;

Μπορείτε να συμπληρώσετε την Φόρμα Επικοινωνίας ή να μας καλέσετε στο 211 555 3300